Bestelinformatie

U kunt onze wijnen gewoon gemakkelijk en snel via onze webshop bestellen. Na uw bestelling zullen wij er zorg voor dragen dat uw order zo spoedig mogelijk wordt verwerkt en dat de bestelde wijnen naar u zullen worden toegezonden. Dit is afhankelijk van de hoeveel wijn welke wij op het moment van uw orderdag op voorraad hebben. Wij houden u hiervan altijd op de hoogte.


U kunt onze wijnen ook gewoon telefonisch, per e-mail of heel eenvoudig via WhatsApp bestellen. 

  • Telefonisch van maandag tot zaterdag, van 9.00 tot 17.00 uur via nummer 0031 (0)651 264 818 
  • E-mail: [email protected] 
  • ​Via WhatsApp zijn wij 7 dagen per week bereikbaar via 0031 (0)651 264 818

 

BEZORGING BUITEN NEDERLAND: Bestellingen die wij moeten leveren buiten Nederland kunnen alleen via Whatsapp of e-mail worden besteld. Wijzenden u dan een factuur, inclusief de bezorgkosten die wij moeten berekenen voor het betreffende land. (Belgie is 25,00 euro per te verzenden doos wijn).   Na ontvangst van uw betaling verzenden wij uw bestelling. 
 


Wij zorgen ervoor dat uw bestelling op de juiste wijze wordt verpakt om breuk te voorkomen. Mocht er helaas toch breuk ontstaan dan regelen wij dit met de vervoerder en krijgt u zo snel mogelijk nieuwe flessen om uw bestelling compleet te maken. Orders boven €95,00 leveren wij zonder verzendkosten.

Wanneer verzenden wij onze wijnen:  Elke  Woensdag  geven wij de bestelling af bij een PostNL locatie ter verzending. Levering is afhankelijk van onze voorraad, en de voorraad en levering van onze wijnboeren / transporteur.

  • Spoedbestellingen binnen Nederland, met een minimale orderbedrag van € 500,00 euro, excl BTW kunnen wij, in overleg binnen 1 werkdag bij u afleveren. Mits er voldoende op voorraad is bij onze partners. U kunt hiervoor altijd contact met ons opnemen.

  • Voor afwijkende bestel hoeveelheden, welke anders zijn dan in de webshop vermelde hoeveelheden, kunt u altijd contact met ons opnemen

  • Vanzelfsprekend kunt u ook uw bestelling bij ons komen ophalen in onze winkel in Haselünne (D

 


Betaalmogelijkheden,

Onze goederen worden verzonden nadat wij het gehele order bedrag hebben ontvangen. Het orderbedrag kunt u op verschillende manieren
aan ons voldoen. 

 

  • Bij het bestellen via de webshop kunt u gebruik maken van onze online IDeal betaalmogelijkheid. 

  • Bij een telefonische bestelling ontvangt u vooraf de levering een factuur die door u overgemaakt kan worden, waarna de order wordt verzonden.

  • Bij een WhatsApp bestelling ontvangt u een betaalverzoek die snel en eenvoudig kan worden overgemaakt.
    (Factuur is ook mogelijk). 

  • Mocht u, bij welke bestelwijze dan ook graag via WhatsApp (tikkie) willen betalen dan is dat gewoon mogelijk. U kunt dit bij uw bestelling aangeven

     

REGELGEVING VANAF 30 juni 2021

Door de nieuwe alcoholwet is het vanaf 1 juli 2021 niet meer mogelijk om pakketten met alcohol door minderjarigen te laten ontvangen. Aan de deur wordt de leeftijd van de ontvanger u zelf of iemand anders ouder dan 18 jaar) gecontroleerd op basis van een geldig legitimatiebewijs. De bezorger controleert vervolgens de geboortedatum. Indien de ontvanger ouder is dan 18 jaar wordt het pakket uitgereikt. De uitreiking van het pakket wordt bevestigd door middel van het zetten van een handtekening door de ontvanger. Indien de ontvanger jonger is dan 18 jaar kan het pakket niet worden uitgereikt. Wanneer het pakket niet kan worden uitgereikt aan de deur omdat de ontvanger jonger is dan 18 jaar of bij een ‘niet-thuis’ situatie, gaat het pakket automatisch door naar een PostNL afhaalpunt.

PostNL: levering bij de buren en neerzettoestemming:  Ook PostNL heeft vanaf 1 juli geen toestemming meer om uw pakket bij de buren af te leveren of op een door u aangegeven plaats neer te zetten. Indien u of iemand anders niet aanwezig is om uw pakket in ontvangst te nemen, gaat uw pakket direct door naar een PostNL afhaalpunt. U heeft dan een beperkt aantal dagen de tijd om het pakket daar af te halen. Indien dit niet lukt gaat de bestelling retour naar ons. Helaas zijn wij genoodzaakt om dit pakket dan wederom aan te bieden, waarvoor uiteraard de verzendkosten wederom in rekening zullen worden gebracht. Een order waarbij de eerste zending geen verzendkosten zijn berekend wordt bij de tweede keer verzonden met de door PostNL berekende verzendkosten.     

Afhaalpunten PostNL: Ook bij alle afhaalpunten dient men vanaf 1 juli 2021 een geldig legitimatiebewijs te tonen voordat het pakket in ontvangst genomen kan worden. Ook hier geldt dat de ontvanger 18 jaar of ouder dient te zijn.

 

Klachten,
Zoals bij elke bedrijf kan er ook bij ons iets mis gaan met uw bestelling. Dit is voor u, als klant zeer ongemakkelijk, maar wij vinden de oplossing belangrijker dan het probleem. Mocht u iets ondervinden wat anders blijkt dan u had gedacht, dan willen wij u vriendelijk vragen om persoonlijk het ons te laten weten, alvorens wij het ergens moeten lezen. U kunt telefonisch, WhatsApp of via e-mail contact met ons opnemen en samen overleggen wij wat de beste oplossing is.

 

Retourneren,
Mocht u, om welke reden dan ook uw bestelling of een deel van uw bestelling willen retouneren, dan is dat, in overleg geen probleem. Vanzelfsprekend geldt dit voor ongeopende flessen en niet voor flessen die tegen een gereduceerde prijs zijn aangekocht. Uw aankoopbedrag zal door ons teruggeboekt worden op uw bankrekeningnummer die bij ons bekend is. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.

  • U dient de flessen zorgvuldig en stabiel te verpakken om breuk te voorkomen, of stuur het aan ons terug in de originele verzenddoos. Vanzelfsprekend kunt u ook uw retour pakket bij ons afgeven. Retouren kan tot 7 dagen na levering.